Saturday, December 21, 2013

All I Want for Christmas 2013

May bagong trip sa blogosphere- yung i-tag ka para banggitin ang anim na bagay na gusto mong ma-receive sa Pasko at kapag hindi mo gawin eh isusumpa nila ang sex-life mo.

Si Senyor Iskwater special pa yung pag tag sakin. Hindi ko naman masyado pinansin yung sumpa against sex-life. Kaso I was tagged also by Simon.

I don’t want to believe in that curse against sex life. Pasumpa sumpa pa eh wala nga sex life eh! Birhen na birhen pa po ako. Hahaha! But anyway, for the sake of blogging fun, I’ll do this wishlist. At dahil sa naniniwala ako sa “What you sow is what you reap”, I am dispelling the curse of 7 years of bad sex-life, instead I want to give a blessing…

I SOLEMNLY BLESS BY ALL THINGS HOLY THE SEX LIFE OF THE BLOGGER WHO WILL KEEP THE CHAIN ALIVE UNTIL CHRISTMAS, AND HE/SHE WILL F**K/MAKE LOVE/DO SOME WHORE-F***ING LIKE THERE’S NO TOMORROW WITH HIS/HER LOVED ONE.

Ok ba? Kung ayaw eh di hindi nako mambabasag trip…. Hindi naman ako ang nawalan.



Here are the rules.

  1. Make a post entitled, “All I Want for Christmas 2013” and please use the photo above.
  2. List 6 things you want to receive as a gift.
  3. Tag 3 friends who will make the same post. (no tag backs)
  4. Send me the link so I could check it up too. (optional)


So here’s my list:

Wish #1- I would like to have a Montblanc Pen. I am still old school when it comes to writing. Nawala na rin yung ibang fountain pen ko at halos sira na yung favourite kong Aurora. It’s time to replace it with a new one.

Here's the Catherine the Great Edition:


And here's the Carlo Collodi Edition:



Wish #2- Moleskine Notebook. Syempre anong silbi ng fountain pen kung walang notebook. Malapit ko na mapuno yung isa. And yes, I’ll keep it as a journal too. Sissy? I know. But I love scribbling too much.



Wish #3- Any drug that could calm my nerves when I’m reading the papers or watching the news. Lately punong puno ng shit ang nakikita ko tulad ng mga P*****INANG BINAY FAMILY at ang MALEDETTO STR*NZ* DI BERLUSCONI. Special mention- HAYOP TALAGA KAYO JANET NAPOLES, ENRILE, ESTRADA, MARCOS, REVILLA, HONASAN!



Wish #4- Kung walang mag-abot sa akin ng gamot eh wishful thinking na lang yung mamatay ang mga isinulat ko sa itaas ng walang dignidad at walang kagitingan, at nawa  maisama nila si Noynoy sa libing ng buhay kasama si Soliman at Lacierda.

from inquirer.net


Wish #5- One week vacation sa Paris. I would like to try the escargot, practise my French, and find love in the City of Lights.

welcomerentals.com


Wish #6- A one-week session with a sex therapist, or a sex teacher, or a libertine- I need someone to teach me how to have sex. Virginity is getting quite boring lately. Hahahaha! Epekto nga naman ng mga horny games sa party. LOL! And just to make sure that the curse wouldn’t get me.




Few days left before Christmas…

I’m tagging…


  1. Ms. Balut of Balut Manila- because it’s been a long time since I heard from you
  2. June of Life and Spices- make a death-threat wish against your enemies. Hahaha! Joke! Peace negotiations list maybe…  
  3. Kamilkshake of Do More of What Makes You Happy para maiba naman ang hangin.

Happy holidays!

14 comments:

  1. I love 3 and 4... apir! Salamat sa pagpaatol

    ReplyDelete
  2. Virginity is getting quite boring lately na ah?! hahaha Virgin = Good thing diba? I want a Moleskine notebook too but I wouldnt wanna buy myself one kasi its too expensive for a notebook

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ganda kasi ng notebook na yun eh kaya hindi ako nagdadalawang isip bumili kahit mahal. kaya ngayon, magpapabili na lang ako para makatipid.

      Delete
  3. wow. sex teacher. parang di mo nan kaiangan yan. just do your moves until u discover ur own hidden skill. hahhaa

    ReplyDelete
  4. Hahahahahaha ampoteek! hahaha, Gusto ko yan! Mag aala I Spit On Your Grave ang trip ko this Christmas. Thanks for tagging me on your list. Napressure tuloy ako gumawa later.. lols.. . Merry Xmas.

    ReplyDelete
  5. Hahahah. AH ito naman pala yun kaya ang dami kong nakikita.. Naku matagal-tagal na din ako di nakiki-join sa mga ganito.. maka-gawa nga! hahahaha :)

    ReplyDelete
  6. I really wish you can have a vacay in paris and find love. =D happy holidays!!

    ReplyDelete
  7. Gusto ko rin nung fountain pain. Gandaaaaa lang. :P

    ReplyDelete
  8. Bongga naman ng Montblanc pen - lakas maka hari! Pag ka tapos ng lesson mo sa sex therapist, paki papunta dito, patulungin ko maglinis ng bahay :)

    Merry Christmas Tripster Guy! :)

    ReplyDelete
  9. wow naman nalula naman ako sa wishes mo, hehehe
    pero ayun the best ung last, imbang kaalaman mababahagi sayo nyan

    ReplyDelete
  10. katuwa naman ang last wish.... parang like ko din ang wish na un....

    Advance Happy Happy New Year ^^

    ReplyDelete
  11. Merry christmas mr tripster wish ko sana matupad wish mo hihihi! Isama mo ko sa paris ha! Hihihi

    Happy new year too :)

    ReplyDelete
  12. Oist lagi akong nagbabasa dito hindi lang nakaka-comment lately.

    Your tag is my command! Lakas mo saking kumag ka kaya heto na ang
    LINK

    ReplyDelete

Sige, sakayan niyo ang trip ko....