Sunday, April 02, 2017

Goals Updates.... April Na!

Goal #1- Bring sexy back

Yung totoo bes, ang sarap matulog. Ang sarap kumain. Pinipilit ko lang ang goal na ito, baka sakali lang na magka lovelife ako. Pero bakit yung mas pangit sa akin nakakahanap ng jowa na jackpot na jackpot? Hmm.... Is it really my bilbil the problem or kulang pa ako sa landi?



Goal #2- Write more...



Maliban sa blog na ito, hindi ako makasulat ng iba pa. I should use my hand more for writing than for  ma.... ehem... yun. Hahaha!

Goal #3- Raise up to 3.000 euros this year.



Daig ko pa ang may limang anak. Laging naghahanap ng raket para magkapera. Sabi nila the love of money is the root of all evil. Don’t worry. Hindi naman love of money ito. I just like money with fervent passion lang naman.

Since marami akong magiging gastusin this year, I really need extra income. Another trip to Milan this month, and I hope this upcoming business meeting will go well.

Goal #4- The Making of a Credit History

I said last January that I might get a loan from a bank to pay for anything, just to have a credit history. Up until now, I never had the need to borrow money. I need a credit history para mabigyan ako ng mas malaking loan in the future if ever na kailanganin ko na bumili ng bahay dito. So I started with buying a new expensive phone. Charot!

Goal #5- Read 24 Books



I am now on my 5th book, and currently stuck there. I am 1 book behind schedule according to my Goodreads 2017 reading challenge.

Goal #6- Draw plans for next year’s Grand Tours



Next year, hay nako drawing pa din. Pero para sa mga makakabasa nito, I hope makita ko kayo around August 2018.

Goal #7- Plan this year’s getaways

We’ll talk about this later....

Goal #8- Be this year’s Santa Claus to my family

I am working on it. Sabi nila, para makatipid, you have to make an early shopping list. Do not deviate from that shopping list, at siguraduhin na makapagbigay ng panahon para sa mga araw ng sale. 




4 comments:

  1. May we achieve all our goals and aspirations this year

    ReplyDelete
  2. sabayan kita sa reading challenge. Im on my 7th book 🙂

    ReplyDelete
    Replies
    1. Argh! This 5th book i'm reading is a monolith of a book aboit the Marcoses and the Aquinos. Interesting but i really want to finish it soon!

      Delete

Sige, sakayan niyo ang trip ko....